skip to Main Content
Aktuální informace, webkamery, počasí, ski areály | zájezdy se skipasem

5denní zájezd (denní přejezd) s dopravou, polopenzí a skipasem v ceně – hotel Antermoia***

60-20338-Itálie-San-Martino-di-Badia-–-Antermoia-5denní-zájezd-denní-přejezd-s-dopravou-polopenzí-a-skipasem-v-ceně-–-hotel-Antermoia-183492 Klikni pro otevření galerie

14 999  od 14 499 

Hodnoceno 4.435 z 5 na základě 30 hodnocení zákazníků
  • Doprava, ubytování na 3 noci a polopenze v ceně
  • 3 dny lyžování v italských Alpách
  • Skipas na 3 dny pro oblast Kronplatz v ceně
  • Ubytování v hotelu Antermoia***
  • Pokoje pro 2–4 osoby
  • Stravování formou polopenze
  • Poslední den po lyžování možnost sprchy za poplatek
  • Lyžařský areál cca 10 km od hotelu
  • Menší sjezdovka kousek od hotelu
  • Hotelový shuttle bus zdarma
  • Více než 100 km perfektně upravených sjezdovek
  • Před cestou zpět možná sprcha za poplatek
  • WiFi připojení k dispozici zdarma
  • Relaxační zóna s finskou saunou a infračervenou kabinou
  • Vegetariánská, bezlepková či bezlaktózová dieta možná na vyžádání
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck
Hodnoceno 4.435 z 5 na základě 30 hodnocení zákazníků
60-20338-Itálie-San-Martino-di-Badia-–-Antermoia-5denní-zájezd-denní-přejezd-s-dopravou-polopenzí-a-skipasem-v-ceně-–-hotel-Antermoia-183492 Klikni pro otevření galerie

14 999  od 14 499 

  • Doprava, ubytování na 3 noci a polopenze v ceně
  • 3 dny lyžování v italských Alpách
  • Skipas na 3 dny pro oblast Kronplatz v ceně
  • Ubytování v hotelu Antermoia***
  • Pokoje pro 2–4 osoby
  • Stravování formou polopenze
  • Poslední den po lyžování možnost sprchy za poplatek
  • Lyžařský areál cca 10 km od hotelu
  • Menší sjezdovka kousek od hotelu
  • Hotelový shuttle bus zdarma
  • Více než 100 km perfektně upravených sjezdovek
  • Před cestou zpět možná sprcha za poplatek
  • WiFi připojení k dispozici zdarma
  • Relaxační zóna s finskou saunou a infračervenou kabinou
  • Vegetariánská, bezlepková či bezlaktózová dieta možná na vyžádání
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck

Lyžařský zájezd do oblíbeného střediska Kronplatz! 5denní lyžařský zájezd s polopenzí a skipasem v ceně!

  • Doprava, ubytování na 3 noci a polopenze v ceně
  • 3 dny lyžování v italských Alpách
  • Skipas na 3 dny pro oblast Kronplatz v ceně
  • Ubytování v hotelu Antermoia***
  • Pokoje pro 2–4 osoby
  • Stravování formou polopenze
  • Poslední den po lyžování možnost sprchy za poplatek
  • Lyžařský areál cca 10 km od hotelu
  • Menší sjezdovka kousek od hotelu
  • Hotelový shuttle bus zdarma
  • Více než 100 km perfektně upravených sjezdovek
  • Před cestou zpět možná sprcha za poplatek
  • WiFi připojení k dispozici zdarma
  • Relaxační zóna s finskou saunou a infračervenou kabinou
  • Vegetariánská, bezlepková či bezlaktózová dieta možná na vyžádání
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů

Parádní lyžování v Dolomitech

Kronplatz je jedno z nejlepších lyžařských středisek v Itálii. Pyšní se nejnovější generací lanovek a vždy dokonale upravenými sjezdovkami o délce více než 100 km. Ultra široké sjezdovky jsou vhodné pro začátečníky i pokročilé lyžaře. Středisko disponuje nezvykle vysokým podílem černých sjezdovek, kterým dominuje 5 km dlouhá sjezdovka Sylvestr. Snowboardisté ocení velký snowpark s U-rampou. Pokud si chcete užít zábavu i mimo svah, využijte nabídky bazénů, wellness center, aquaparku Cron4 v Riscone, zavítejte na sáňkařskou dráhu, jděte bruslit, udělejte si výlet na sněžnicích nebo zažijte adrenalin při lezení po zmrzlých skalách a ledopádech.

5denní lyžařský zájezd s denním přejezdem od Českého kormidla

První den odjíždíme z ČR v brzkých ranních hodinách (přesné časy a místa najdete na konci popisu tohoto zájezdu) a k večeru budeme na místě, kdy se ubytujeme a dáme večeři. Druhý a třetí den snídaně, lyžovačka, na konci dne večeře na hotelu. Čtvrtý den snídaně, check out, lyžovačka a navečer odjezd zpět do ČR.

Ubytování v hotelu Antermoia***

Příroda, lidé, atmosféra, jídlo, pití, smích, pohoda – to je vše, co potřebujete, abyste si mohli užít fantastickou dovolenou. A to je přesně to, na co se můžete v hotelu Antermoia těšit. Není divu, že se někteří hosté znovu a znovu vracejí již více než 40 let, aby strávili dovolenou v tomto malém, odlehlém ráji. Hotel Antermoia se nachází ve stejnojmenné horské vesničce Antermoia. Hotel je vzdálen od lyžařského střediska Kronplatz cca 10 km, kam vás pohodlně odveze velký hotelový skibus zdarma, případně zastávka veřejného skibusu je cca 50 m od hotelu a jezdí od 9 od rána každou hodinu – jakékoliv změny nemůže CK České kormidlo ovlivnit, vše je v režii lyžařského střediska). Kousek od hotelu je menší lanovka/sjezdovka. Hotel je vybaven recepcí, restaurací, dětskou hernou s nejrůznějšími hrami, lyžárnou s ohřívačem bot a panoramatickou terasou. Odpočinout si můžete v hotelovém relaxačním centru s finskou saunou, infračervenou kabinou a relaxační zónou. Župan a ručník si můžete v hotelu půjčit za poplatek cca 5 €/os. WiFi připojení je k dispozici v celém hotelu zdarma. V hotelu se dá platit kartami Visa či MasterCard. Hotel se pyšní skvělým hodnocením na všech možných prodejních kanálech.

Dvoulůžkové pokoje s možností přistýlky typu Classic/Pares

Pokoje o rozloze cca 20–29 m2 jsou vybaveny vlastním sociálním zařízením, manželskou postelí nebo dvěma oddělenými lůžky, přistýlkou ve formě rozkládacího křesla, fénem, trezorem, TV, telefonem a většina s balkonem (není možné předem rezervovat). 

Suite pro maximálně 4 osoby

Suite o rozloze cca 30–37 m2 je vybaven vlastním sociálním zařízením, obývací místností s rozkládací pohovkou pro 2 osoby, manželskou postelí, trezorem, TV, telefonem, fénem a balkonem. Minimální obsazení jsou 3 osoby.

Stravování formou polopenze

  • Snídaně jsou formou bohatého bufetu v čase od cca 7.30 do 10.00 hod. 
  • Večeře formou výběru z menu o 4 chodech je k dispozici od cca 19.00 do 20.00 hod.
  • Nápoje k večeři nejsou v ceně zájezdu
  • Hotel si zakládá na kvalitních surovinách a prezentaci
  • Na vyžádání je možná vegetariánská, bezlepková či bezlaktózová strava (stačí jen nahlásit v CK při rezervaci, my Vám to připíšeme do poznámky k ubytování)
  • V případě bezlepkové stravy není v možnostech hotelu vyvarovat se při přípravě bezlepkových pokrmů kontaminaci lepkem. Možnost bezlepkové stravy znamená ve většině hotelů poskytnutí bezlepkového pečiva, bezlepkových těstovin apod. Nelze očekávat totožnou nabídku pokrmů, jako pro osoby bez dietního omezení. Strava tak bývá jednotvárná po celou dobu pobytu. Stejně tak je omezena nabídka pokrmů u bezlaktózové, či vegetariánské stravy.

Ubytování – důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
  • Check in v hotelu bývá většinou od cca 15.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do cca 10.00 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 3,1 €/os./noc
  • Zapůjčení ručníků a županů do sauny je za poplatek cca 5 €/os. 
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.

Svozové trasy z ČR

  • Trasa – autobusy se sjíždí do Brna a odtud dále pokračují do Itálie (mohou nastat výjimky)
  • Všechna nástupní místa po trase do Brna jsou svozová a může se stát, že v Brně bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu v maximální výši 500,- Kč/osoba
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Brna a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.

Check in/out a převlékání

K večeru se přijede k hotelu, proběhne ubytování a klienti jdou na večeři. Poslední den ráno si klienti po check inu mohou nechat zavazadla v suterénu, kde je herní místnost a toalety. Zde je možné se po lyžování převléci. Navíc máte možnost se po lyžování osprchovat ve wellness části hotelu za poplatek 10 €/osoba. Odjezd zpět do ČR bývá kolem 17.30–19 hod. Delegát čas odjezdu upřesní. 

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 300 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Zavazadla

Každý cestující má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr + taška na lyžáky), 1x tašku s lyžáky a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť z důvodu možného poškození. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč (po vytvoření rezervace se spojte emailem s prodejcem, který Vám pošle cestovní smlouvu).

Pozor, může se stát...

  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  • V případě uzavření lyžařského střediska kvůli povětrnostním podmínkám (vichřice, laviny apod.) nemají klienti nárok ani na poměrnou část ceny skipasu za dobu sjezdovek mimo provoz.


Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

20. 8. 2025

Galerie

Místo ubytování – Hotel Antermoia 5denní s denním

Předpověď počasí na 14 dní

The location could not be found.

Celkové hodnocení 88,7 % (z 30 Hodnocení)

Delegát: 64,5 %
Ubytování: 95,2 %
Doprava: 96,7 %

Olina Š. (24. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Irena Č. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Delegátka omezila své služby na velice rychlý úvod (dostavila se při příjezdu se zančným zpožděním, ačkoliv řidiči jí čas příjezdu sdělili s dvouhodinovým předstihem), na kusé informace načmárané na papír připíchnutý na nástěnku (neúplné a chybné), a při odjezdu ani nevyčkala na naložení, což ironicky komentovali i řidiči, na kterých tím pádem zůstala veškerá odpovědnost. Ačkoliv při úvodní spěšné řeči na výslovný dotaz potvrdila, že autobus k lanovce jezdí denně v 9,00 a 10,00, v neděli jsme v 10,00 čekali marně - autobus v neděli jezdí v 9,30 a v 11,35,což se sice dalo zjistit pouze podrobným pátráním v nepřehledných jízdních řádech, nicméně delegátka pro danou oblast by tuto informaci víkendovému zájezdu sdělit měla. Jejím jediným zájmem ovšem bylo, aby si sama hezky zalyžovala, jak jsme zjistili na kopci, a užila si hory se svým přítelem a se psem. Nejhorší delegát, jakého jsem kdy zažila, a velké minus oproti příjemnému hotelu a špičkovému lyžování.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tomáš Ř. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Celkově hodnotím zájezd velmi kladně,super ubytování a strava,doprava taktéž kvalitní ,chapi jsou dobře zásobeni na dlouhé cesty Trochu mi to pokazilo salto na černé sjezdovce
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana B. (24. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Helena P. (24. 2. 2025)
Celkem:
 Prosím změnit v Praze nástupní místo-místo Strašnické , kde nejsou eskalátory a běhá se po schodech nahoru, dolů, nahoru, nějaké jiné- na metru s eskalátory a na straně výstupu z metra. Jinak doprava bez problémů. Delegátka-vůbec jsem nepochopila, proč tam je. Viděla jsem ji cca 5 minut, dostala jsem skipas + papír s QR kodem na skibus. Řekla, kdy je snídaně a večeře. Ukázala papír, kde je vše napsáno. Jinak nic. Skipas si umím vyzvednout sama a papír na skibus s QR kodem možno poslat mailem a vytisknout si nebo uložit do telefonu. Papír s údaji o snídani a večeři si umím přečíst. Obešlo by se to bez delegáta a zájezd by mohl být o dost levnější. Ubytování-hotel krásný. Přivítala bych o trochu větší vstřícnost personálu, ale to by tak nevadilo. Dost špatná je lokalita ubytování. Být odkázán na skibus, který jede 20 minut a jednou nejel vůbec a dále se přesouvat další hodinu na vrchol Kronplatzu, kde je nejlepší lyžovačka a pak se opět minimálně hodinu vracet ke skibusu a jet dalších 20 min na hotel, není ideální. Tedy prosím zvažte nutnost delegáta na místě v hotelu daleko od areálu a místo toho mít ubytování alespoň v dosahu vleku bez nutnosti skibusu a bez delegáta. Jinak lyžovačka moc pěkná, děkuji a jsem s pozdravem.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela Š. (24. 2. 2025)
Celkem:
 Super zájezd, příští rok určitě pojedeme zase.🥳🥰
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana M. (24. 2. 2025)
Celkem:
 delegát by měl plnit funkci delegáta....... v hotelu neštastně řešená lyžárna - lyže se opírají o zed?, žádné sezení k přezouvání
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vlastimil K. (24. 2. 2025)
Celkem:
 Dobrý den, noční přejezd kvůli příjezdu do Prahy posunout, tak aby byl kolem 4:30, kdy začíná jezdit metro. 3 hodiny ráno je opravdu brzy. Hotel je opravdu velmi dobrý, ale lyžaři ztrácí až 1,5 hodiny na lyžování, protože se musí daleko od a k hotelu přesouvat, což velká škoda. Najděte a nabídněte stejný, kvalitní hotel v přímém dosahu vleků a sjezdovek, možná i trochu dražší, lidé si to rádi připlatí. Tento hotel má jednu sjezdovku na rohem, která začátečníkům bude určitě stačit.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radka H. (24. 2. 2025)
Celkem:
 Vše vcelku v pohodě, jen bych ocenila, kdyby Ck uvedla u zájezdu do hotelu Artemoia, že skibusy jezdí jen do Picolina, dál už ne. Takže poměrně dlouho trvá, než se vůbec dostanete lanovkama nahoru. Jídlo, ubytko, sauna - paráda. Všechny druhy sjezdovek.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Karel V. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Delegátka nic moc. Pouze základní info a zmizela.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
David Š. (21. 2. 2025)
Celkem:
 + jídlo výborné + vybavenost hotelu výborná (sauna, herna, sušák na lyžáky) - odjezd pouze z Brna nebo z Prahy - informace poskytnuté delegátkou byly dost strohé
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
KÁROLY ZOLTÁN N. (21. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Romana H. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Dobrý den. V celkovém dojmu převládá spokojenost. Ale to je spíš na účet ubytování a obsluhy, která byla velmi milá a ubytování hezké. S čím jsem jsme byli nespokojení je informovanost paní delegátky: absolutně nám podala špatné info o tom jak jezdí autobusy k lanovce. Vypsala tam nějaké časy, které platily pouze ve všední dny, což na víkendovém pobytu je vám k ničemu, takže jsme si vše stejně museli zjišťovat samotní. Několik lidí, tak čekali na bus, který vůbec nejel a tak podobně. Informace o sjezdovkách, nám řekla, že moc neví a pak na sjezdovkách vysedávala... možná dost zbytečné, pokud bych si v ceně zájezdu měla platit takovou delegátku. Další věc co jsme nebyli spokojeni je četnost skibusů ke sjezdovce, což v týdnu nahrazuje MHD, ale jak říkám o víkendovém pobytu je vám to k ničemu. Další co být vámi, tak změním je doba snídaně až v 7:30 je dost pozdě vzhledem k tomu, že než se z hotelu dostanete na nějakou sjezdovku je přes hodinu času a jediný rozumný autobus, který krom neděle jede je v 8 hod a máte jen 30 min na to se nasnídat. My jsme jeli lyžovat a jsme rádi na sjezdovce mezi prvníma, takže autobus v 8 hod jsme preferovali, ale na úkor snídaně....Ono skibus první jede v 9 hod než se dostanete k lyžování, tak je po 10 hod i víc. Takže za nás spokojenost, doprava (denní přejezd pecka), řidiči skvělí. Ubytování, jídlo, obsluha, bezkonkurenční. Delegátka, no měla by se o svojí práci více zajímat! A pokud by se snídaně posunula alespoň na 7:00 nebo 7:15, tak při pobytu v týdnu, kdy jede bus v 8 hod pravidelně by nám to ke zlepšení spokojenosti lyžařské stačilo. Protože my jeli lyžovat a né se plácat na snídani do 9 hod. Jinak děkujeme za uskutečnění zájezdu, je nám jasné, že to obnáší spoustu organizace a starostí.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Andrea S. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Moc pěkné místo, skvělý hotel, ochota personálu 👍
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tomáš S. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Vse super.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Žeňa B. (18. 2. 2025)
Celkem:
 Vše bylo na jedničku 🤗
DelegátNehodnotil 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Michal B. (18. 2. 2025)
Celkem:
 Super zájezd
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana H. (18. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Luděk V. (18. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:Nehodnotil 
Doprava:
 
Tomáš C. (15. 2. 2025)
Celkem:
 Očekával bych, že delegát bude mít aktuální informace, které se týkají jízdních řádů skibusů. Pokud se nepletu, tak jsme nebyli první zájezd této zimy, který lyžoval v neděli, takže bych očekával, že delegát ví, že v neděli se jízdní řády liší. A pokud již tedy tato situace nastane, bude nápomocen s hledáním alternativní dopravy (taxi) a ne že si člověk musí poradit sám.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jitka K. (15. 2. 2025)
Celkem:
 Naprosto skveli a pohodovi ridici! Krasne ubytovani a vyborne jidlo. Pani delegatka nehovorici italsky (a nejspis ani nemecky). Mozna z toho pramenici nepresne informace o odjezdech skibusu/linkovych busu do/z lyz. centra (1.den lyzovani byla nedele, intervaly odjezdu byly 2-hodinove, na rozdil od ji uvedenych casu, ktere platily pro vsedni dny). To se mi zda jako zavazny nedostatek.. Ale vse ostatni stran zajezdu bylo fajn. Take dochvilnost a pohodova nalada vsech ucastniku, coz je vzdycky super.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka M. (15. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libor T. (15. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Josef K. (15. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jan P. (15. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jan J. (15. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Aneta B. (12. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
František N. (12. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Pavel P. (12. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Markéta V. (9. 2. 2025)
Celkem:
 V nabídce uvedeno, že tento hotel má vlastní skibus. Na místě jsme zjistili, že tomu tak není, že je nutno využít veřejný skibus. Nebyl to problém, ale při výběru dovolené to pro nás bylo rozhodující.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Komentáře a diskuze k nabídce

Pokud máte konkrétní dotaz k nabídce, volejte zákaznickou podporu na tel.: 511 444 352
[fbcomments url="" width="100%" count="off" num="5" countmsg="wonderful comments!"]

Lyžařský zájezd do oblíbeného střediska Kronplatz! 5denní lyžařský zájezd s polopenzí a skipasem v ceně!

  • Doprava, ubytování na 3 noci a polopenze v ceně
  • 3 dny lyžování v italských Alpách
  • Skipas na 3 dny pro oblast Kronplatz v ceně
  • Ubytování v hotelu Antermoia***
  • Pokoje pro 2–4 osoby
  • Stravování formou polopenze
  • Poslední den po lyžování možnost sprchy za poplatek
  • Lyžařský areál cca 10 km od hotelu
  • Menší sjezdovka kousek od hotelu
  • Hotelový shuttle bus zdarma
  • Více než 100 km perfektně upravených sjezdovek
  • Před cestou zpět možná sprcha za poplatek
  • WiFi připojení k dispozici zdarma
  • Relaxační zóna s finskou saunou a infračervenou kabinou
  • Vegetariánská, bezlepková či bezlaktózová dieta možná na vyžádání
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů

Parádní lyžování v Dolomitech

Kronplatz je jedno z nejlepších lyžařských středisek v Itálii. Pyšní se nejnovější generací lanovek a vždy dokonale upravenými sjezdovkami o délce více než 100 km. Ultra široké sjezdovky jsou vhodné pro začátečníky i pokročilé lyžaře. Středisko disponuje nezvykle vysokým podílem černých sjezdovek, kterým dominuje 5 km dlouhá sjezdovka Sylvestr. Snowboardisté ocení velký snowpark s U-rampou. Pokud si chcete užít zábavu i mimo svah, využijte nabídky bazénů, wellness center, aquaparku Cron4 v Riscone, zavítejte na sáňkařskou dráhu, jděte bruslit, udělejte si výlet na sněžnicích nebo zažijte adrenalin při lezení po zmrzlých skalách a ledopádech.

5denní lyžařský zájezd s denním přejezdem od Českého kormidla

První den odjíždíme z ČR v brzkých ranních hodinách (přesné časy a místa najdete na konci popisu tohoto zájezdu) a k večeru budeme na místě, kdy se ubytujeme a dáme večeři. Druhý a třetí den snídaně, lyžovačka, na konci dne večeře na hotelu. Čtvrtý den snídaně, check out, lyžovačka a navečer odjezd zpět do ČR.

Ubytování v hotelu Antermoia***

Příroda, lidé, atmosféra, jídlo, pití, smích, pohoda – to je vše, co potřebujete, abyste si mohli užít fantastickou dovolenou. A to je přesně to, na co se můžete v hotelu Antermoia těšit. Není divu, že se někteří hosté znovu a znovu vracejí již více než 40 let, aby strávili dovolenou v tomto malém, odlehlém ráji. Hotel Antermoia se nachází ve stejnojmenné horské vesničce Antermoia. Hotel je vzdálen od lyžařského střediska Kronplatz cca 10 km, kam vás pohodlně odveze velký hotelový skibus zdarma, případně zastávka veřejného skibusu je cca 50 m od hotelu a jezdí od 9 od rána každou hodinu – jakékoliv změny nemůže CK České kormidlo ovlivnit, vše je v režii lyžařského střediska). Kousek od hotelu je menší lanovka/sjezdovka. Hotel je vybaven recepcí, restaurací, dětskou hernou s nejrůznějšími hrami, lyžárnou s ohřívačem bot a panoramatickou terasou. Odpočinout si můžete v hotelovém relaxačním centru s finskou saunou, infračervenou kabinou a relaxační zónou. Župan a ručník si můžete v hotelu půjčit za poplatek cca 5 €/os. WiFi připojení je k dispozici v celém hotelu zdarma. V hotelu se dá platit kartami Visa či MasterCard. Hotel se pyšní skvělým hodnocením na všech možných prodejních kanálech.

Dvoulůžkové pokoje s možností přistýlky typu Classic/Pares

Pokoje o rozloze cca 20–29 m2 jsou vybaveny vlastním sociálním zařízením, manželskou postelí nebo dvěma oddělenými lůžky, přistýlkou ve formě rozkládacího křesla, fénem, trezorem, TV, telefonem a většina s balkonem (není možné předem rezervovat). 

Suite pro maximálně 4 osoby

Suite o rozloze cca 30–37 m2 je vybaven vlastním sociálním zařízením, obývací místností s rozkládací pohovkou pro 2 osoby, manželskou postelí, trezorem, TV, telefonem, fénem a balkonem. Minimální obsazení jsou 3 osoby.

Stravování formou polopenze

  • Snídaně jsou formou bohatého bufetu v čase od cca 7.30 do 10.00 hod. 
  • Večeře formou výběru z menu o 4 chodech je k dispozici od cca 19.00 do 20.00 hod.
  • Nápoje k večeři nejsou v ceně zájezdu
  • Hotel si zakládá na kvalitních surovinách a prezentaci
  • Na vyžádání je možná vegetariánská, bezlepková či bezlaktózová strava (stačí jen nahlásit v CK při rezervaci, my Vám to připíšeme do poznámky k ubytování)
  • V případě bezlepkové stravy není v možnostech hotelu vyvarovat se při přípravě bezlepkových pokrmů kontaminaci lepkem. Možnost bezlepkové stravy znamená ve většině hotelů poskytnutí bezlepkového pečiva, bezlepkových těstovin apod. Nelze očekávat totožnou nabídku pokrmů, jako pro osoby bez dietního omezení. Strava tak bývá jednotvárná po celou dobu pobytu. Stejně tak je omezena nabídka pokrmů u bezlaktózové, či vegetariánské stravy.

Ubytování – důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
  • Check in v hotelu bývá většinou od cca 15.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do cca 10.00 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 3,1 €/os./noc
  • Zapůjčení ručníků a županů do sauny je za poplatek cca 5 €/os. 
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.

Svozové trasy z ČR

  • Trasa – autobusy se sjíždí do Brna a odtud dále pokračují do Itálie (mohou nastat výjimky)
  • Všechna nástupní místa po trase do Brna jsou svozová a může se stát, že v Brně bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu v maximální výši 500,- Kč/osoba
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Brna a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.

Check in/out a převlékání

K večeru se přijede k hotelu, proběhne ubytování a klienti jdou na večeři. Poslední den ráno si klienti po check inu mohou nechat zavazadla v suterénu, kde je herní místnost a toalety. Zde je možné se po lyžování převléci. Navíc máte možnost se po lyžování osprchovat ve wellness části hotelu za poplatek 10 €/osoba. Odjezd zpět do ČR bývá kolem 17.30–19 hod. Delegát čas odjezdu upřesní. 

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 300 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Zavazadla

Každý cestující má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr + taška na lyžáky), 1x tašku s lyžáky a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť z důvodu možného poškození. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč (po vytvoření rezervace se spojte emailem s prodejcem, který Vám pošle cestovní smlouvu).

Pozor, může se stát...

  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  • V případě uzavření lyžařského střediska kvůli povětrnostním podmínkám (vichřice, laviny apod.) nemají klienti nárok ani na poměrnou část ceny skipasu za dobu sjezdovek mimo provoz.


Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

20. 8. 2025

Galerie

Místo ubytování – Hotel Antermoia 5denní s denním

Předpověď počasí na 14 dní

The location could not be found.

Celkové hodnocení 88,7 % (z 30 Hodnocení)

Delegát: 64,5 %
Ubytování: 95,2 %
Doprava: 96,7 %

Olina Š. (24. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Irena Č. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Delegátka omezila své služby na velice rychlý úvod (dostavila se při příjezdu se zančným zpožděním, ačkoliv řidiči jí čas příjezdu sdělili s dvouhodinovým předstihem), na kusé informace načmárané na papír připíchnutý na nástěnku (neúplné a chybné), a při odjezdu ani nevyčkala na naložení, což ironicky komentovali i řidiči, na kterých tím pádem zůstala veškerá odpovědnost. Ačkoliv při úvodní spěšné řeči na výslovný dotaz potvrdila, že autobus k lanovce jezdí denně v 9,00 a 10,00, v neděli jsme v 10,00 čekali marně - autobus v neděli jezdí v 9,30 a v 11,35,což se sice dalo zjistit pouze podrobným pátráním v nepřehledných jízdních řádech, nicméně delegátka pro danou oblast by tuto informaci víkendovému zájezdu sdělit měla. Jejím jediným zájmem ovšem bylo, aby si sama hezky zalyžovala, jak jsme zjistili na kopci, a užila si hory se svým přítelem a se psem. Nejhorší delegát, jakého jsem kdy zažila, a velké minus oproti příjemnému hotelu a špičkovému lyžování.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tomáš Ř. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Celkově hodnotím zájezd velmi kladně,super ubytování a strava,doprava taktéž kvalitní ,chapi jsou dobře zásobeni na dlouhé cesty Trochu mi to pokazilo salto na černé sjezdovce
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana B. (24. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Helena P. (24. 2. 2025)
Celkem:
 Prosím změnit v Praze nástupní místo-místo Strašnické , kde nejsou eskalátory a běhá se po schodech nahoru, dolů, nahoru, nějaké jiné- na metru s eskalátory a na straně výstupu z metra. Jinak doprava bez problémů. Delegátka-vůbec jsem nepochopila, proč tam je. Viděla jsem ji cca 5 minut, dostala jsem skipas + papír s QR kodem na skibus. Řekla, kdy je snídaně a večeře. Ukázala papír, kde je vše napsáno. Jinak nic. Skipas si umím vyzvednout sama a papír na skibus s QR kodem možno poslat mailem a vytisknout si nebo uložit do telefonu. Papír s údaji o snídani a večeři si umím přečíst. Obešlo by se to bez delegáta a zájezd by mohl být o dost levnější. Ubytování-hotel krásný. Přivítala bych o trochu větší vstřícnost personálu, ale to by tak nevadilo. Dost špatná je lokalita ubytování. Být odkázán na skibus, který jede 20 minut a jednou nejel vůbec a dále se přesouvat další hodinu na vrchol Kronplatzu, kde je nejlepší lyžovačka a pak se opět minimálně hodinu vracet ke skibusu a jet dalších 20 min na hotel, není ideální. Tedy prosím zvažte nutnost delegáta na místě v hotelu daleko od areálu a místo toho mít ubytování alespoň v dosahu vleku bez nutnosti skibusu a bez delegáta. Jinak lyžovačka moc pěkná, děkuji a jsem s pozdravem.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela Š. (24. 2. 2025)
Celkem:
 Super zájezd, příští rok určitě pojedeme zase.🥳🥰
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana M. (24. 2. 2025)
Celkem:
 delegát by měl plnit funkci delegáta....... v hotelu neštastně řešená lyžárna - lyže se opírají o zed?, žádné sezení k přezouvání
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vlastimil K. (24. 2. 2025)
Celkem:
 Dobrý den, noční přejezd kvůli příjezdu do Prahy posunout, tak aby byl kolem 4:30, kdy začíná jezdit metro. 3 hodiny ráno je opravdu brzy. Hotel je opravdu velmi dobrý, ale lyžaři ztrácí až 1,5 hodiny na lyžování, protože se musí daleko od a k hotelu přesouvat, což velká škoda. Najděte a nabídněte stejný, kvalitní hotel v přímém dosahu vleků a sjezdovek, možná i trochu dražší, lidé si to rádi připlatí. Tento hotel má jednu sjezdovku na rohem, která začátečníkům bude určitě stačit.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radka H. (24. 2. 2025)
Celkem:
 Vše vcelku v pohodě, jen bych ocenila, kdyby Ck uvedla u zájezdu do hotelu Artemoia, že skibusy jezdí jen do Picolina, dál už ne. Takže poměrně dlouho trvá, než se vůbec dostanete lanovkama nahoru. Jídlo, ubytko, sauna - paráda. Všechny druhy sjezdovek.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Karel V. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Delegátka nic moc. Pouze základní info a zmizela.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
David Š. (21. 2. 2025)
Celkem:
 + jídlo výborné + vybavenost hotelu výborná (sauna, herna, sušák na lyžáky) - odjezd pouze z Brna nebo z Prahy - informace poskytnuté delegátkou byly dost strohé
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
KÁROLY ZOLTÁN N. (21. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Romana H. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Dobrý den. V celkovém dojmu převládá spokojenost. Ale to je spíš na účet ubytování a obsluhy, která byla velmi milá a ubytování hezké. S čím jsem jsme byli nespokojení je informovanost paní delegátky: absolutně nám podala špatné info o tom jak jezdí autobusy k lanovce. Vypsala tam nějaké časy, které platily pouze ve všední dny, což na víkendovém pobytu je vám k ničemu, takže jsme si vše stejně museli zjišťovat samotní. Několik lidí, tak čekali na bus, který vůbec nejel a tak podobně. Informace o sjezdovkách, nám řekla, že moc neví a pak na sjezdovkách vysedávala... možná dost zbytečné, pokud bych si v ceně zájezdu měla platit takovou delegátku. Další věc co jsme nebyli spokojeni je četnost skibusů ke sjezdovce, což v týdnu nahrazuje MHD, ale jak říkám o víkendovém pobytu je vám to k ničemu. Další co být vámi, tak změním je doba snídaně až v 7:30 je dost pozdě vzhledem k tomu, že než se z hotelu dostanete na nějakou sjezdovku je přes hodinu času a jediný rozumný autobus, který krom neděle jede je v 8 hod a máte jen 30 min na to se nasnídat. My jsme jeli lyžovat a jsme rádi na sjezdovce mezi prvníma, takže autobus v 8 hod jsme preferovali, ale na úkor snídaně....Ono skibus první jede v 9 hod než se dostanete k lyžování, tak je po 10 hod i víc. Takže za nás spokojenost, doprava (denní přejezd pecka), řidiči skvělí. Ubytování, jídlo, obsluha, bezkonkurenční. Delegátka, no měla by se o svojí práci více zajímat! A pokud by se snídaně posunula alespoň na 7:00 nebo 7:15, tak při pobytu v týdnu, kdy jede bus v 8 hod pravidelně by nám to ke zlepšení spokojenosti lyžařské stačilo. Protože my jeli lyžovat a né se plácat na snídani do 9 hod. Jinak děkujeme za uskutečnění zájezdu, je nám jasné, že to obnáší spoustu organizace a starostí.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Andrea S. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Moc pěkné místo, skvělý hotel, ochota personálu 👍
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tomáš S. (21. 2. 2025)
Celkem:
 Vse super.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Žeňa B. (18. 2. 2025)
Celkem:
 Vše bylo na jedničku 🤗
DelegátNehodnotil 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Michal B. (18. 2. 2025)
Celkem:
 Super zájezd
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana H. (18. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Luděk V. (18. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:Nehodnotil 
Doprava:
 
Tomáš C. (15. 2. 2025)
Celkem:
 Očekával bych, že delegát bude mít aktuální informace, které se týkají jízdních řádů skibusů. Pokud se nepletu, tak jsme nebyli první zájezd této zimy, který lyžoval v neděli, takže bych očekával, že delegát ví, že v neděli se jízdní řády liší. A pokud již tedy tato situace nastane, bude nápomocen s hledáním alternativní dopravy (taxi) a ne že si člověk musí poradit sám.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jitka K. (15. 2. 2025)
Celkem:
 Naprosto skveli a pohodovi ridici! Krasne ubytovani a vyborne jidlo. Pani delegatka nehovorici italsky (a nejspis ani nemecky). Mozna z toho pramenici nepresne informace o odjezdech skibusu/linkovych busu do/z lyz. centra (1.den lyzovani byla nedele, intervaly odjezdu byly 2-hodinove, na rozdil od ji uvedenych casu, ktere platily pro vsedni dny). To se mi zda jako zavazny nedostatek.. Ale vse ostatni stran zajezdu bylo fajn. Take dochvilnost a pohodova nalada vsech ucastniku, coz je vzdycky super.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka M. (15. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libor T. (15. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Josef K. (15. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jan P. (15. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jan J. (15. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Aneta B. (12. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
František N. (12. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Pavel P. (12. 2. 2025)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Markéta V. (9. 2. 2025)
Celkem:
 V nabídce uvedeno, že tento hotel má vlastní skibus. Na místě jsme zjistili, že tomu tak není, že je nutno využít veřejný skibus. Nebyl to problém, ale při výběru dovolené to pro nás bylo rozhodující.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Komentáře a diskuze k nabídce

Pokud máte konkrétní dotaz k nabídce, volejte zákaznickou podporu na tel.: 511 444 352
[fbcomments url="" width="100%" count="off" num="5" countmsg="wonderful comments!"]

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Back To Top